luni, 31 martie 2008

dupa atata poker,

sa va spunem si cine suntem: cinci oameni din snspa cu antecendente in OC (vasazica slims si 5ha)
trei fete: ana, adina si alexandra si doi baieti, alex si iulian. multe nopti pierdute, pierdute la propriu pentru ca am facut mai totul in ultima noapte. dorinte de mai bine, asteptari total opuse, semicerturi, apa plata in que paso, un jdemilion de nume pt. echipa printre care: praporgescu13(adresa que paso), vlad(don`t ask), vechi si attitude... :))) am gasit poker si am zis: gata frate, asta e! bun. avand, ce e mai esential adica numele si membrii echipei am zis sa ne apucam de brief. afacereza nu ne pune probleme, deci am stiut ce avem de facut. aici am fost productivi: in vreo 13 ore, de la 9 dimineata la 10 am umplut un word cu 4000 de caractere. ba chiar mai mult, ca am fost nevoiti sa mai taiem din opera de arta. fara misto, e treaba buna ce am facut noi acolo. desi parerea mea personala e ca prezentarea de la preselectii o sa fie cruciala, e bine sa faci o impresie bune dinainte. ne vedem asadar la preselectii (noi vom fi aia cu asul in maneca) si pana atunci o sa ne defulam pe blog toate probleme si fericirile de care dam intre timp. vae victis!

cel care ridica miza,
iulian.


Niciun comentariu: